torsdag 9 oktober 2008

Bröllopsdag

Idag är det fyra år sedan jag och maken knöt band i Högalids kyrka. Den dagen var underbar och full av vänner och familj och romantik. Som vanligt kollar jag upp bröllopsdagen och vilket material som är förknippat med den...ibland är det bra som utgångspunkt för eventuell present. I år är det blomster....ehm....okej.

Vad ska jag köpa då? Haha. Matts har mer hårda intressen, inte macho så, men lite mer pojkinriktat. (Jag får nog skriva något om manligt och kvinnligt någon gång...det är ett spännande och ofta upprörande ämne).
Men det är klart, maken är ju faktiskt intresserad av att det är fint hemma...kanske kan jag kirra en fin bukett...det är ju enkelt också, och vackert.

Eller en ny orkidé till samlingen - fast då blir det kanske mer en present till mig än till honom?

Det tål att tänkas på liksom vad vi ska ha att äta? Det hela får nog bli ett äkta äventyr!

AB IMO PÉCTORE (ur hjärtats djup)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar