torsdag 4 november 2010

Under my spell


Den här filmen har Kajsa (bonusdottern) gjort som en skoluppgift (Södertörn). Jag och David Funseth har gjort låten! Och så fick jag sjunga in i en liten radiostudio där man inte kunde lyssna på musiken samtidigt för då spelade datorn in ljudet samtidigt och det blev mycket mycket konstigt. :-D jag fick stå med lurar i öronen och försöka få till sången. Jag var klart orolig för hur det skulle bli - men det blev helt okej tycker jag. Vad tycker ni?

AB IMO PÉCTORE - UR HJÄRTATS DJUP NANNA

6 kommentarer:

  1. Åh Nannis. Vackert. Smärtsamt. Ont. Sången. Pianot. Videon. Färg. Svartvitt. PIANOT! Sången. Nanna! Det här var MYCKET fint tycker jag.

    Finns den ute på YouTube?
    Får jag dela med mig av det här konstverket på min blogg?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Monica - härligt att du tyckte det!

    Malin: Självklart - det tror jag att alla inblandade skulle bli glada och stolta över!

    TACK för alla era fina kommentarer! Jag ska vidarebefordra till pianisten också, då blir han glad!

    SvaraRadera
  3. Malin: Oj! Jag glömde berätta att JA den finns på YT. Sök på "Under my spell Södertörn" så hamnar den överst på listan!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Jag (Malin) har utsett dig och 6 andra till "Beautiful Blogger Award" <3 Klicka på länken nedan så kommer du till mitt inlägg där jag berättar vad det handlar om! ^^

    http://citronsocker.blogg.se/2010/november/beautiful-blogger-award.html#comment

    (Läste ditt svar på min kommentar nu Nanna, ska lägga upp videon på min blogg så fler får ta del av konstverket :) KRAM

    SvaraRadera