torsdag 15 oktober 2009

Trött hälsning

Idag var trevlig men lång, var inte hemma förrän kvart i åtta, nu har jag och maken haft myspys med te i köket och man känner sig lite mer mänsklig.
Jag har till och med en liten stund att sitta ner och sköta mailen och skriva lite här.
Det är galet att vissa vänner jag har orkar skriva så regelbundet - fantastiskt. Det är framförallt Anna som gör det, i princip varje dag - och väldigt ofta är det bild med från någon promenad i en vacker trädgård eller dagens inköp etc. Själv orkar jag knappt borsta håret liksom...haha
Kramar!

Bra just nu:
  • Ledig morgondag!
  • Inköpt lampor på Ikea.
  • Det går framåt i hemmakaoset!
Bu just nu:
  • Jag vill läsa lite mer kyrkomöteshandlingar innan nästa vecka.
  • Det finns för lite mjölk hemma, knappt till teet.
AB IMO PÉCTORE - UR HJÄRTATS DJUP
NANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar