tisdag 28 juli 2009

Uppdatering vad jag senast virkat och vad jag senast såg på datorn.

Matts har fixat så att vi kan se Yes, Minister. En brittisk serie med brittisk humor från 1980-talet. 30 minuters avsnitt. Otroligt roligt. Rekommenderas. Alla talar posht och kul engelska och det är otäckt nära hur saker sköts ibland.

Jag har äääntligen virkat klart min andra mudd i reliefvirkning. Jag är väldigt nöjd med dem båda, trots att jag slarvat med någon maska på den senast virkade mudden. Det gick för lång tid emellan de båda vilket försvårade hela arbetet. Men eftersom jag trodde att jag inte skulle bli klar alls så är jag riktigt nöjd nu.

De är gjorda i två färger var, båda har den mörkt gröna i sig och jag har avsiktligt gjort dem lite "ojämna" så att färgerna blandas. man ser det tydligast på den blå/gröna mudden på bilden.
Det är nästan (men bara nästan) man längtar till kylan så man kan ha dem på sig...

ab imo péctore! Nanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar